söndag 3 april 2011

Aprilskämtet

Har hållit mig från facebook och bloggen eftersom jag försökte upprätthålla mitt Aprilskämt fram tills ikväll. Jag försökte nämnligen lura i folk att jag skulle gå in i Bigbrother huset ikväll. Jag tror inte att någon trodde mig. På ett underligt sätt känns det som att mitt liv hade känts mer meningsfullt i Bigbrother huset. Tragiskt men sant. Men vi ska väll inte sticka under stol med att jag är en ganska patetisk person. Usch. Känns som om deltagarna i Bigbrother är mina vänner. Ungefär som under perioden när jag kollade på Sex and the city varje dag. Man glömmer liksom att allt är på låtas och tror att man hänger med sina polaren. Herregud. Idag är jag tvärförkyld, vilken alltid gör mig extra bitter (vilket förklarar endel). Har legat hela dagen och snorat framför teven, i sängen med katten brevid mig. Söndagstävlingen är i gång på fejjan. Alla har så mycket liv. Så mycket vänner. Eller så ljuger dom. Själv har jag jobbat, jobbat, ätit för mycket socker och kollat på teve. Vilken höjdar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar