onsdag 6 april 2011

Ge mig en jävla fjäril. Bara en enda.

Det är något med Daniel Lemma. Hans sång kan få mig att börja lipa i vilken situation som helst. Idag spelade jag "Loving hands" för teaterbarnen när Askungen och Prins Blod skulle dansa kärleksvals. När Daniel Lemmas underbara röst sjönger "Have you ever been in love when springtime arrives in the city" vill jag bara sluta vara självständig, stryka cynism ur mitt liv och aldrig mer ge utrymme för folk att kalla mig kräsen och bara slänga mig om halsen på första bästa främling. Sedan slänga ner honom, eller va fan, det går bra med en tjej också jag är inte knusslig när jag hör Daniel Lemma, på en filt i Slottskogen. Tvinga honom att skåla i Rosé och hångla. Fy fa-an vad jag vill bli kär. I need some fucking butterflys. De som däremot behöver en butterfykniv i magen är 1. Tjejerna i Glamourana. Kolla på den jävla trailern. Är det så man ska vilja vara eller? Totalt jävla dum i huvudet, men snygg? 2. Tv 3 som har en härlig, glad tjejröst som hör till en tjej som ler stort när hon pratar för att det ska låta trevligt, som berättar att IKVÄLL berättar en SJUTTONÅRIG tjej hur hon blev VÅLDTAGEN av POLISCHEFEN. Läs det högt för dig själv, le, låt som en försäljare och betona versalerna riktigt klämkäckt. Det är Efterlyst i ett nötskall Stay tuned för mer bitchyness.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar