söndag 20 mars 2011



Förresten. Kul helg man haft. Känner mig som en tant. Men det går ju lite på rutin nu för tiden, tantkänslan alltså.
18 timmarsarbetspass kvällen och natten mellan fredag och lördag tog väll det bästa av mig och det blev en sovlördag. Det känns som om man är bakfull men har inte en fest som man kan tycka det var värt det för. Det positiva är ju att man tjänat pengar istället för att bränna pengar.

Astid hängde med hem till mamma och pappa och levde loppan. Hon var skiträdd för grisen. Med all rätt.
Återigen kan jag konstatera att det inte går ett skit på teve på Lördagar. Jag spelade spel på mobilen istället. Roligt. Idag hade jag äran att gå på medlemsmöte på teatern. Av nästan 300 medlemmar kom typ 14. Det är verkligen roligt med engagemang. Efter mötet fångade vi en mus i ett glas och släppte ut. Sen körde vi 90 rast 10 rep under eftermiddagen.

Och soppa och glass och Solsida och sen Söndasångesten som ett brev på posten.

Jag behöver en kille som alibi för mitt kärringbeteende på helgerna. Inte ens när jag försöker gå ut blir det bra, förra helgen slutade med västa migränattacken efter en kvart på klubben.
Hjälp mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar