lördag 25 december 2010

En fråga på håret.



Kära gammla aftonbladet bjuder alltid till skratt. Är jag på lite tråkigt humör så klickar jag bara in på aftonbladet.se och så skiner jag upp som en liten sol.
Tyvärr måste man köpa något som heter "plus" (?) för att kunna läsa Linns seriösa svar till mannen/kvinnan som ÄLSKAR håriga underliv.
Stackars människa som sitter och skriver in en sådan fråga. Stackars Linn som måste svara på den. Och herregud, aftonbladet, tror ni att det är sådant som ska få folk att köpa tilläggs acsess till sajten?
Eller är det det? Jag vet inget mer än att jag ÄLSKAR den som skriver till en sex- och samlevnadsexpert att han/hon ÄLSKAR håriga underliv. Kropp och knopp har blivit vuxet. Big up!

(Visst hade det inte varit samma grej om det stod "jag älskar rakade underliv". JAg har sagt det förr men jag säger det igen, det är fantastiskt när vår samtid får det vulgära att bli rumsrent och det rumsrena att bli vulgärt. Lite som med att använda behå.)

2 kommentarer:

  1. Det skulle också kunna vara så att citatet är en del av svaret. Det passa profilen, i och med att det förmodligen vill ha något väldigt kontroversiellt (ja, det anses som det av populärkulturen) som rubriken, samt hellre fokuserar på att framställa skribenterna som väldigt överseende och öppna än att faktiskt avhjälpa ytlighetsfixeringen hos människor med frågor av typen "Är det okej att be min pojk/flickvän raka sig? Alla andra gör ju det.". (Jag har inte läst varken frågan eller svaret, det är bara min lätt fördomsfulla tolkning av den typen av sidor.)

    SvaraRadera