tisdag 18 januari 2011

Vem ska man välja?


Om jag ser till att bli partiledare för något parti, eller åtminstonde minister så får jag gå på idrottsgalan och dit kommer också Zlatan. Och BAM - let's close the deal. Jag kommer bli lyxhustru i Italien.


Eller om jag blir producent för Paradise Hotel - the reunion, kuttrar lite för Sofia och ser till att hon får fett med cash för sin medverkan och dessutom att hon skämmer ut sig så Carl-Philip blir helt knäckt. "Det här trodde jag aldrig om Sofia" säger han och där finns jag vid hans sida. Han blir kär i mig och plötsligt är jag prinsgemål. Inte illa pinkat.


Eventuellt utbildar jag mig till journalist och försöker på jobb på P3 där Kodjo jobbar. Antagligen lär han och hans fästmö hunnit både gifta sig och skaffa super gulliga ungar nä jag gör entré i Kodjos liv. Det är ju inte meningen att såra någon, men passionen har helt försvunnit från deras förhållande som mer handlar om barnmat och blöjor än blommor och bin. Och eftersom jag är så rolig och passionerad gifter sig Kodjo med mig istället och jag blir styvmorsa och slipper föda barn. Samma fantastiskta lösning har vi i Zlatan giftermålet.

Om ni röstar så ägnar jag året åt den vinnande idén.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar