torsdag 13 januari 2011

Beställ en flickvän

"SÖKES: Du är minst 175 cm, snygg, gärna blond och minst D-kupa. Föredrar silikon framför vanliga bröst då de är mycket fastare. Vidare är du modellsmal och vältränad. Tänder på bad-girls så tatueringar och piercingar är ett stort plus, dock ej mindre än 2 tatueringar och ej fler än 4, de ska heller ej vara synliga annat än när du är naken.
Att du är akademiker och välbetald ser jag som en självklarhet. Jag gillar att shoppa så jag förväntar mig att du öppnar plånboken om jag ser nåt jag vill ha. Gillar inte snåla tjejer...Även små romantiska presenter då och då är uppskattat, typ klockor, sedelklämmor, ädelstenar etc.
Du har körkort och egen bil av årsmodell -08 eller nyare. Inga B-märken som Skoda etc. Jag gillar att åka med stil och klass. Du ska ha tid att köra mig till gymmet och till mina vänner när jag känner för det. Jag är själv ganska slarvig så jag förutsätter att du är bra på att städa, tvätta och laga mat."
Helt fantastisk kontakannons. Jag hoppas inte att det är någon som skämtar, men jag har hittat det själv så kanske är det på riktigt. Det ska alltså vara en opererad tjej med 2-4 tatueringar som går att dölja, akademiker som dessutom hunnit jobba upp sig i en lön så hon kan köpa både vrålåk och rubiner. Jag skulle vilja träffa den här mannen. Jag skulle vilja vara hans sugarmama bara för att få se om han är så tokig som han verkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar