fredag 24 juni 2011

Christer Sjögrens osäkerhet.

Hittade en Aftonbladet på bussen på väg till havet och dagens regniga midsommarfirande. Jag bläddrade förfärad genom både prognosen timmer för timme och markabra mordfynd tills jag kom till nöjessidorna. Där fastnade jag. Där talade Christer Sjögren ut: "Jag fick aldrig de snygga tjejerna" löd rubriken. Min första tanke var om han får det nu för tiden? Vem vill ligga med Christer Sjögren och hans taskiga hårimplantat? Visst har han lättklädda småbarnsmorsor som svassar runt i något som ska likna en dans under hans såkallade shownummer, men att de skulle göra det för att han är så oemotstånglig är svårt att tro.
Christer berättade öppenhjärtigt att han faktiskt en gång i tiden var osäker på sig själv och hade finnar. I tonåren. Vem fan var inte ett ufo i tonåren? Vem fick de snygga killarna/tjejerna egentligen?
Vad jag menar är att det är ungefär lika relevant att Christer Sjögren varit en osäker 14-åring som att GP gör en halvsida med bild av att en 4 åring halkat vid plaskdammen.
Men att tala ut kanske är det nya svarta? Just sayin.
Året 2011 var året då Patrick Sjöberg berättar om att han utsatts för sexuellaövergrepp. Anton Hysén kommer som första allsvenskafotbollspelare ut som homosexuell. Christer Sjögren erkänner att har en gång varit osäker och ful.



TREVLIG MIDSOMMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar